slide


Productfolder en bedrijfsbrochure

Met een folder of brochure stel je je dienstbaar op naar de lezer. Je klant/relatie is op zoek naar extra informatie. Folders en brochures, of whitepapers lenen zich daar bij uitstek voor.

In je bedrijfsbrochure geef je algemene informatie over je manier van werken en over de producten of diensten die je levert. In je productbrochure(s), of whitepaper ga je specifieker in op de desbetreffende materie.

 

Bedrijfsbrochure

Een effectieve bedrijfsbrochure wekt vertrouwen. Met eerlijke teksten laat je zien waar je bedrijf voor staat en wat je klanten/relaties kunnen verwachten. Bedrijfsbrochures zijn uitgebreide visitekaartjes, die ook vaak online worden aangeboden. Ze worden vaak langer bewaard en later nog eens nageslagen. Het is dus zaak om goed voor de dag te komen. Maar hoe zorg je daarvoor? Een zekere afstand is daarbij onontbeerlijk. Voor objectiviteit sta je zelf immers te dicht bij het vuur.

Productbrochure en whitepaper

Een effectieve productbrochure, of whitepaper koppelt de kracht van het product aan de behoeften van je (potentiële) klant. Waarvoor dient het? Wat zijn de sterke kanten en hoe kunnen consumenten het product optimaal gebruiken? Pas op: verval niet teveel in promotieverhalen, want met ‘mooipraterij’ bereik je niet zoveel. Houd je aan de feiten en geef de lezer een correct beeld van wat je te bieden hebt. 

Brochure

In een mooie brochure vormen tekst en beeld samen één geheel, daarom werkt TekstBalk Redactiebureau samen met een aantal professionele vormgevers.

Lees meer over:
 (online) Content, Strippenkaart voor teksten,