slide


(online) Content voor een breed publiek

Via social media vliegt de online content je tegenwoordig om de oren. Het is niet moeilijk om daaraan bij te dragen, maar wél om er echt iets mee te bereiken. Aandacht trekken én behouden, daar draait het om. Wat maakt content boeiend? Het begint met inlevingsvermogen en de juiste afstemming op je doelgroep.

Website: het visitekaartje

Via je website kun je je doelgroep voorzien van alle informatie die maar denkbaar is. Veel informatie leidt echter niet automatisch tot meer tevreden klanten. Zorg vooral voor een positieve eerste indruk en … je contactgegevens!

Effectieve SEO-teksten

Ben je goed vindbaar via Google, dan heb je de eerste stap gezet. Met de juiste keywords, slim gebruik van pakkende headers en interne links trek je de aandacht. Maar natuurlijk wil je meer! Met goed geschreven SEO webteksten laat je zowel zoekmachines als je lezer watertanden. Je doelgroep zal je vinden én waarderen. Contact is daarna snel gelegd.

Nieuwsbrieven en blogs

Hoe blijf je in contact met je doelgroep? Hou ze op de hoogte van je activiteiten, bijvoorbeeld via blogs, of een nieuwsbrief. Als je aandacht wilt, zul je erom moeten vragen: het liefst doelgericht en met relevante informatie. Dat kost creativiteit, taalvaardigheid en veel tijd. Maar wees gerust, we helpen je graag.

Persberichten

Een persbericht biedt je de kans om gratis in het nieuws te geraken. Via krant, vakblad en online media heb je toegang tot een groot publiek, zelfs tot diegene met wie je nog niet rechtstreeks in contact bent. Weet je wat? Verwerk het nieuws direct in je eigen nieuwsbrief. Zo sla je twee vliegen in één klap.

Direct mail

Geef je binnenkort een workshop, of ga je een nieuw product introduceren? Breng eerst je vaste klanten en relaties op de hoogte. Via direct mail benader je ze met doelgerichte informatie. Als zij het waarderen, zijn zij je beste ambassadeurs.

Zakelijke correspondentie

Zakelijke correspondentie dient een specifiek doel. Je wilt iets concreets bereiken, bijvoorbeeld een afspraak bevestigen, iemand uitnodigen, een toelichting geven of een klacht indienen. Een zakelijke brief begint met een duidelijke vormgeving die aansluit bij je bedrijfscultuur. En dan begint het schrijven… Concreet, duidelijk en toch persoonlijk, zo schrijven wij voor u.

Tip: bekijk ook eens onze Strippenkaart (voor tekstschrijven en tekstredactie).

Lees ook meer over: Tekstredactie en tekstschrijven voor brochures, productfolders en whitepapers.