Kerstgroet van TekstBalk: geniet ervan!
Een lichtje kan in donkere tijden, je hart verblijden. Dat is mijn kerstboodschap van dit jaar. Geniet ervan!
Een lichtje kan in donkere tijden, je hart verblijden. Dat is mijn kerstboodschap van dit jaar. Geniet ervan!
Negen tot op het bot gemotiveerde FTC-teams kwamen afgelopen zaterdag bij elkaar bij neovito. Het doel van de dag? Voor de teams was dat natuurlijk ten eerste om met elkaar de strijd aan te gaan met hun zelfgebouwde robots. Daarnaast was het een dag van testen, strijden, falen, repareren en weer doorgaan: een dag van de eigen robot aan anderen tonen, kijken wat de ander voor slimmigheden had bedacht en een dag van strategie bepalen.
Hoe trek je de aandacht met je persbericht? Met een goede openingszin heb je de aandacht te pakken en dan is je doel bereikt: toch? Nou, ik zou zeggen: gedeeltelijk. Hoe zorg je dat je de aandacht houdt? Dat lijkt me minstens zo belangrijk.
Nederland houdt van content, zo valt te lezen op #marketingfacts.nl. Volgens Freek Janssen lopen de VS en het VK op contentgebied voorop, gevolgd door Nederland en Scandinavië.
Als ondernemer wil je natuurlijk ‘in the picture’ komen, dus klim je regelmatig in de pen om het nieuws op papier te zetten. Vervolgens stuur je je persbericht door naar een krant of online mediakanaal. En dan? Geen reactie! Heel wat persberichten belanden dezelfde dag al in de prullenbak van de redactie-mailbox. Waarom? Vaak ligt dat aan de manier waarop het nieuws wordt gebracht. Hoe schrijf je een pakkend persbericht? Een goede structuur biedt houvast.